isa-op-reis.reismee.nl

Isa op de brommer door Vietnam

We zijn naar een eiland geweest. Het eiland heet Quan Lan (in de baai van Halong). Daar was een heel schattig hondje van 2 maanden. We gingen op de brommer. Op woensdag was het net zo koud als in Nederland. We gingen om het vuur zitten om het warm te krijgen. Daarna gingen we op de boot slapen en een grot bezoeken. Op de boot vond ik het fijn om naar de zee te kijken. De mensen in Vietnam zijn superlief want ze geven allemaal dingen. Ze slachten hier ook varkentjes, maar dat is niet zo lief.

Het lekkerste eten vind ik noedels. Ommeletjes zijn hier niet lekker. Ik vind het gek dat ze hier honden eten. Ze eten alles waar vlees in zitten, maar geen katten. Het lijken wel heksen die Vietnamezen.

School hier vind ik heel leuk. Vooral schrijven. Ik vind Taal op Maat niet leuk. En morgen gaan we met de slaaptrein naar de bergen.

Reacties

Reacties

Sandra

Lijken het net zulke knibbel knabbel knuisje heksen als ik was...???...(ben)...hihi...Ik vind het wel heel stoer van je dat jij al dat andere 'rare' eten eet. Als je een gerechtje proeft dat je heeeeeel lekker vindt zonder vlees, moet je dat maar even doorgeven. Dan ga ik dat speciaal voor jou proberen na te maken op de tuin. dikke kus van Sandra

Voor Silke van Isa

ik heb je kaart ontvangen. super lief.
Isa xxx
heb je ook een emailadres

Emar

hoi isa ik ben 26januwaarie 8jaar ge worden
ik kond eeze mil niet 26januwaarie stuuren want toen hat ik geen tijt
ik von dat ronde grapeg jij ook???
ik mis jou heel erg
1111111111111111100000000000000000000xxxxxxgroetjes emar

Emar

Ik bedoel dat ronde bootje

lutein

hallo isa
weetje toen we terug kwamen van de hermitage toen ging ik op een grote paal staan en toen ik er van af
stapten struikelden ik over mijn sjaal en toen viel
ik op de grond toen ik op de grond lag leek het of het niet echt was maar daarna toen we weer veder gingen lopen was mijn hoofd ze zwaar dat ik bijna overal heen zwiepte en ik kreeg ook nog een schaaf wond op mijn wang.
hoeveel dagen duurt het voor je terug komt of hoeveel maanden????????????????????????????????????
hoe is het met jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
????????????????????????????????????????????????
isa mis jij mij ook???????????????????????????????
ik zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
grappig dat je in een rond bootje zat dat zie je niet zo vaak in nederland.
waarneer ben jij jarig????????????ik op 7 maart.
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxJES
en knuffels
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
liefs lutein

lutein

eh isa wat hier boven staat bij ik zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg moet eigelijk ik mis jou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
erg staan
als nog
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
liefs lutein

silke

Hai isa
hoe gaat het bij jou????????????????????????????????
bij mij gaat het goed
waneer ga je alle emailtjes weer beantwoorden?????????????????????????????????????
is het leuk daar????????????????????????????????????
ik mis je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
erg (mis jij ons ook?)
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes
van silke

voor slike van isa

het gaat goed met mij. heb je mijn kaartje ontvangen?

voor lutein van isa

wat is hermitage? ik mis jou ook.

Basje

Hallo lieve Isa,

De Hermitage is een museum in Amsterdam waar we woensdag met de klas naartoe zijn geweest.
Misschien kunnen we, als je terug bent in de Nederland, in de klas een museum inrichten voor al jouw mooie herrinneringen en ervaringen!

Kus Basje

silke

hai isa
ik heb je kaartje niet ontvangen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gek he??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
hoe is het daar??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
ik mis je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
erg
mis je mij ook?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes
van silke

Voor Silke - van Isa

Vrolijk Pasen. ga je ook paas eiren zoeken?
xxxx Isa

silke

Hoi isa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
Natuurlijk heb ik paas eieren gezogt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had gister een feestje van luca we gingen zwemmen het was SUPER leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb jij ook paas eieren gezogt??????????
dat vinden de mensen daar vast gek!!
xxxxxxxxxxxxJES en liefs silke

lutein

hoi Isa!!!!!!!!!!!!!!!!
morgen is het koningjinnendag(spelfout)
vandaag (vrijdag de 29) na schooltijd is het meivakantie!!!!!!!!!!!(joepie)
ik missssssssssssssssssss je heeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jij mij ook !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoe gaat het met jou??????????????????
LIEFS LUTEIN

lutein

oeps ik ben nog iets vergeten
99999999999999999999999999999999999999999999
x9999999999999999999999999999999999999999999
=XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxJES liefs lutein

silke

hoi Isa!!!!!!!
hoe gaat het met jou???????????
ik heb heeeeeeeeeeeeeeel erg zin in morgen,want dan is het koningingedag(spelfout)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb ook zin in thee drinken en school tv kijken en in na school tijd want na school tijd isv het mei vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoe is het in india?????????????????
nog bedankt voor je pakketje uit india!!!!!!!!!!!!!!
we hebben de dingen die voor luca's klas aan hen gegeven
LIEFS EN 99999999999999999999999999999999999
9999999999999999999999999999999999999999999
99999999999999999999999999999999999999999999
9999999999999999999999999999999999999999999
99999999999X999999999999999999999999999999
9999999999999999999999999999999999999999999
99999999999999999999999999999999999999999
99999999999999999999999999999999999999999999
9999999999999999999999999999999999999999999
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
XXXXXXXXXXXXXXXxxxxxxxxxxxxxxxxxxXXXXXXXXXxxxx]
XXXXXXXXXXXXXXXXxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXxxxxxXXXXXxxxxxXXXXXxxxxxXXX JES VAN SILKE

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!