isa-op-reis.reismee.nl

Zo ziet een dag van Isa er ongeveer uit op het eiland Koh Chang

Isa staat meestal om 7 uur of half 8 op. Als ze uit bed komt dan gaat ze eerst altijd even op het grote bed liggen dat op de veranda van het huis staat. Om wakker te worden tuurt ze meestal een tijdje naar de zee. Reintje of Gert-Jan maken dan ondertussen het ontbijt klaar. Isa is dol op een gebakken eitje met brood. Maar soms eet ze ook rijst als ontbijt.

Rond half 9 begint school. Samen met Luka heeft ze dan een soort gymles: touwtje springen, lummelen, trefbal, verspringen, enz.

Om 9 uur begint het echte school werk. Eerst taal en rekenen. Dan heeft ze pauze. Met Luka eet ze dan een pauzehap. De pauze hap is meloen, ananas en banaan. Ze vindt het heerlijk om dan ook een glas limonade van limoenen te drinken. Dat zijn een soort citroentjes. Met veel ijs!

Na de pauze is er meestal een knutselwerkje. Schilderen, tekenen, knippen en plakken. Dat doet ze samen met Luka. Daarna nog twee werkjes. Schrijven en lezen.

In de middag wordt het pas echt heet hier. Na het middageten gaat Isa meestal in het huisje op palen (zie website van Reintje en Gert-Jan) schuilen tegen de zon. Meestal kijkt ze dan een DVD. Of ze doet een spelletje. Of ze schrijft een stukje voor haar website.

Aan het einde van de middag kan er weer in de zee gezwommen worden. Dan is de zon niet meer zo sterk. Als de zon onder gaat dan gaat ze met Luka, Reintje en Gert-Jan op pad. Op zoek naar een restaurant voor het avondeten. In de avond doet ze het liefst twee dingen. Naar het klooster Boedha om met de jonge poesjes te spelen en te eten aan het strand. Isa heeft haar favoriete restaurant aan het strand. Daar hebben ze opgeklopte melk als toetje. Maar een pannekoek op straat is ook lekker!

Isa ligt ‘s avonds meestal om 9 uur in bed. Dan duurt het niet lang en valt ze als een blok in slaap.

In het weekend gaat Isa vaakt iets leuks doen. Vorige week heeft ze met olifant Baley gereden en gezwommen. Dit weekend heeft ze gesnorkeld.

Reacties

Reacties

Tosca

Door jullie verhaal over muizentrappetjes maken ben ik ook aan de slag gegaan en heb muizentrappetjes van een meter lang gemaakt!!

lutein

hoi isa, ik heb nu een eigen e-mailadres! Ik ben er superblij mee. Ik vind het jammer dat je niet op school bent maar ik ben blij voor jou dat jij het leuk hebt. De filmpjes op de website zijn heel leuk.
Ik zie je weer als je klaar bent met je reis.
liefs Lutein.duizend kusjes xxxxxxxxx

luca

doei

luca

ik heb dit niet gescheven waarin staat doei maar hoe
gaat het met je en je broertje
liefs luca

wies

he isa we heben het pakket gekregen en het is 11januari aangekoomen ik mis je heeeeeeeeeel erg veel lievs van wies dag

silke

hallo isa
ik zit vaak op jou websajt(spelfout)
de filmpjes zijn erg leuk is mijn email kaartje aangekomen?
groetjes silke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

silke

hai isa
wat is je email adres?
dan kan ik nog een email kaartje sturen namelijk.
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel liefs silke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

silke

hai isa
vind je het vervelend dat ik zo vaak emailtjes stuur?
anders kan ik er wat minder sturen hoor!!!!!!!!!!!
ik mis je heeeeeeeeeeeeeeel erg
heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel
liefs silke

Voor Silke - van de papa van Gert-Jan

Hoi Silke, Isa ligt nu op bed. Ze vindt alle emailtjes van jou en iedereen ontzettend leuk. Soms hebben we dagen geen toegang tot internet en dan kunnen we niet emailen. Morgen gaat Isa alle emailtjes beantwoorden.

Voor Luca van Isa

het is goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voor silke van Isa

mijn adres is riecin@xs4all.nl
ik heb gehoord van mijn opa en oma dat het niet zo koud is bij julie. maar bij ons is het wel heel koud.
ik vind het leuk dat je mij meelt. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gaat het goed met voetbal?
liefs isa

Voor Lutein van Isa

leuk dat je een e-mailadres hebt.kun je dat adres geven. dan kan ik je wat sturen.

liefs Isaxxx

Voor Wies van Isa

waneer ga je verhuizen. ik mis jou ook.
liefs Isa

van lutein

hoi isa hoe gaat het met je????
schrijf je me gauw weer een e-mailtje.
op school gaat het goed.
alleen heb ik veel keel pijn.
vandaag (dinsdag 18 januari)gaat sophie een proefje doen.hopelijk lukt die
ik mis je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg eenhoop dat je me snel weer meelt

liefs lutein veeeeeeeeeel kusjes xxxx

van lutein

oja trouwens isa je kan me ook vieja mijn email adres mailen.
mijn email adres is luteinvanderburg@gmail.com
WAT IS DE JOUWE???????????????????????????????
stuur je me je email adres isa?????????
ik hoop van wel liefs LUTEIN xxxxxxxxx

silke

hallo isa
hoe gaat het bij jou????????????????????????????????
bij mij gaat het goed
fijn dat je het leuk vind dat ik veel emailtjes stuur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
liefs silke

silke

hai isa
de winterstop van voetbal is al voor bij maar ik ga niet als het heel koud is.
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
liefs silke

silke

hai isa
fijn dat je veel emailtjes beantwoord.
maar jammer dat je soms geen toegang tot internet hebt.
kun je je vader vragen wat zijn email adres is?
(dan kan ik hem ook emailtjes sturen)
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
liefs silke

silke

hai isa
hoe gaat het bij jou????????????????????????????????
ik stuur nu wel heel veel emailtjes he
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes
van silke

florine

hoi isa ik mis je heeeeeeeeeeeeeeeeel erg jij mij ook en we neer kom je weer trug en ik ga verhuizen en ik moet ook naar een andere school liefs florinexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxheel veel geluk doei

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!