isa-op-reis.reismee.nl

Voor Sophie

Ik ging op een olifant rijden. We gingen met onze olifant zwemen en hij heet Baley. En hij is 46 jaar. Hij is de grootste olifant van de groep. Hij was heel lief.

PS later volgen ook filmpjes. Voor een uitgebreider verslag kijk op de site van Gert-Jan en Reintje

amisha

hoi isa, is het leker warm waar je nu bent?
hier heben wij aleen maar sneeuw. dag isa
groetjes van amisha

Emar

hoi isa ik ben nu 6 daagen op la palma
ik ben op de ocjaan ge weest en ik heb een dolfijn ge zien en ik heb 3 keer in het zwembat ge zwomen
en huisje is digt het buiten zwembat
10 x groetjes Emar

Emar

hoi isa ik heb op de vulkaan ge wandelt
en ik heb op de berg ge wandelt 500 meeter hoog
en ik heb in deocjaan ge zwomen

len

isa, ik vind je foto's leuk waar ben je nu?hoe was het op de olifant? waar slaap je eigenlijk in? groetjes,len

Voor Len

het was op de olifant leuk. ik slaap in een hutje op vier pooten. Vind je het ook leuk in nederland?

Voor amisha van isa

het is wel leker warm maar ook te warm. is het leker koud of niet leker koud in nederland?

Dorian

Hoi Isa,
Gelukkig nieuw jaar! Is het daar morgen ook nieuw jaar?
Hier was heel veel sneeuw! Ik heb lekker geskied in Duitsland met papa en een vriendje en zijn papa. Dat was heel leuk.
Groetjes, Dorian

Voor Dorian - van Isa

Ook jij fijn nieuw jaar. hier is het 6 uur eerder nieuw jaar. toen het bij jullie middag was toen was het bij ons al nieuw jaar. nu (11 uur ochtend) ik dit schrijf heb ik al school en lig jij nog in bed.

Tosca

Gelukkig 2011, Isa! Ik ben gisteren de hele avond opgebleven en ben pas om half 3 gaan slapen, en heb heel veel Jip en Janneke- en Hello Kitty-champagne gedronken. En vandaag ben ik al weer helemaal fris en fruitig. Morgen ga ik naar de nieuwe Mega Mindy-film met mijn liefste vriendje Jules!

Dorian

hoe lang blijf je in elk lant? is het leuk?????????????????????