isa-op-reis.reismee.nl

voor nina

in thailand is het leuk. er is een strand en je kunt erook verkopen. en morgen gaan we een kerstboom maken.

Aanvulling Gert-Jan:Op de site van papa en mama staan foto's van het huisje waar we de komende weken wonen.

nina

we zijn naar het hof van saksen geweest. en er waz een
weelt waater glijbaan. en die ging buitenom. en de badmeesters stonden in skipakken en het was wel een beetje koud.
daarvoor en daarna ging ik in het bubbelbad met milan en milan die had bandjes om en daardoor dreef hij heel grappig.
xxxnina en groetjes van nina

Voor nina van isa

dat was grapeg dat milan zo grapeg bleef drijfen. waar ben je nu?

Voor sophie van isa

het was mooi dat gedigje.

tommie

he isa ik ben erg jaloers omdat ik ook wel eens een wwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllldddddddddddddddddddddddddddudddddddddddddddddddddddddreis wil maken mmmmmmmmmaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr ik heb ook geluk omdat jij terug komt als ik jarig benen ijgelijk durf ik dit niet te zegen ik mis je wel een beetje dus ik hoop dat het heel leuk nag ward en ik hoop ook dat je zo snel mogelek turug komt en ik hooop ook dat ik dat je op mijn viejaardag er bend