isa-op-reis.reismee.nl

Isa is aangekomen in Bangkok

We zijn nu ongeveer 24 uur in Bangkok. Isa is nog een beetje te duf op een berichtje te schrijven, vandaar dat Isa's vader dat deze keer doet. De volgende keer doet Isa het zelf.

Het was een flinke reis naar Thailand. Eerst afscheid nemen van alle vrienden en familie en dan ruim tien uur in het vliegtuig. Isa vond het afscheidnemen wel moeilijk. Maar toen eenmaal de kindermaaltijd gebracht werd en de kinderfilms te zien waren was ze weer een stuk vrolijker. Tijdens de hele vlucht/nacht heeft Isa maar 1 uur geslapen! De hele nacht heeft ze films gekeken.

Toen we aankwamen was ze natuurlijk heel moe. Na een half uur in de taxi kwamen we in het hotel. Binnen een half uur lagen Isa en Luka in het zwembad. Dat knapte op!Maar toen was het al weer het einde van de middag. Tijd om te eten. Na het eten was iedereen zo moe dat we al weer om 18.00 uur in bed lagen. Maar na 6 uurslapen waren we weer klaar wakker. Gek! Maar dat komt omdathet in Nederland pas avondeten tijd was. De klok inje hoofd zegt dat het nog geen bedtijd is. Isa enLuka hebbentoen een uurtje TV gekeken en met de DS gespeeld. Daarna weer gaan slapen.

Vandaag werden we pas om 11.00 uurwakker. Ontbijten en weer het zwembad in, want het is hierheel warm. Morgen gaan we met de trein en de boot naar een eiland in zuid Thailand.

Voor een uitgebreider verhaal zie weblogReintje en Gert-Jan

sophie nieuwenkamp

hallo,

vandaag weer internet verbinding
de sneeuw begint hier net weer wat te smelten, maar volgende week is er nieuwe sneeuw voorspeld
dus wie weet een witte Kerst dit jaar

een warme knuffel voor jullie allemaal

sophie

Roepie de Kip.

Hier is je vriendje Roepie uit de Frite-tent waar jij altijd ijsjes haalt met je Opa.Hebben ze Taiytaiy-land ook ijsjes,net zo lekker als hier? Groetjes.Youpie de Poepie