isa-op-reis.reismee.nl

Aan het strand in Vietnam

Onze bedjes in de nachtbus.

Reacties

Reacties

wies

hallo isa
hoe is het daar het is jamer want er zijn steeds meer computers kapot maar tog heben de meeste kinderen kontakt we gaan morgen naar het muzeum over alexzander de groote en je moet je ov-kaart menemen en ik denk dat het veel leuker was als jij er ook bij was en gefeliciteerd met luca ik zag op een filmpje dat jij een waaier had gekregen en luca een bleblet had gekregen en was het leuk allen geen kinder feesje maar wel een warm feesje ik vind het jamer heel veel liefs wies xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes

wies

he isa hoe gaat het bij ons gaat het goed hoe gaat het bij jou allen bij mij is het zaai want ik mis je zooooooooooo erg echt zoooooooooooo erg en heeeeeeeeeeeeeeeeeel
veeeeeeeeeeeeeeeeeel
liefs van wies xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes

wies

he.isa hoe gaat het basje is ziek zielig he maar lorian er is geen tutor lezen en in de midag worden we opgedeeld maar ik moeter af dus heel veel liefs van wies xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes

wies

he isa ik heb gister weer met nina ge ballet en toen heben we iets bedagt en we heben dit bedagt bvva beste vriendinen voor altijd en dat wou ik je vertelen maar ik heb nog meer in hed weekend heeft fiene der tant er uit getroken ze had de tant onder haar kusen gelegd en de volgende morgen lag er een euro maar hoe gaat het bij jou?????????????????????ik heb namelijk al een maand geen nieuw filmpje gezien meschien ben je ziek ik weet het niet meschien heb je koorts ik weet hed echt niet en heeeeeeeeeeeeeeeeeel
veeeeeeeeeeeeeeeeeel liefs van wies xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!