isa-op-reis.reismee.nl

Isa op het eiland Quan Lan en op de boot

Isa ontdekt een kwal

Reacties

Reacties

wies

oe isa niet aan de kwal komen he want dan moet er azijn op is de azijn daar duur meschien is dat wel
drie euro dat is erg veel of zes euro veeeeeeeeel liefs
wies dag

Voor Silke van Isa

mooie kaard silken

Voor Silke van Isa

nou ik ben wel beniewd maar ik denk dat je der 0 hept

Voor Wies van Isa

nou die kwal is dood. dus het is niet gevaarlijk.

Voor Florien van Isa

ik mis jou ook. maar ik neem ook een tasje uit vietnam voor je mee.

Voor lutein van Isa

ik heb ook een speling toets gedaan. ik hoop dat je 0 fouten hept.

lutein

hoi isa vond je het leuk op de boot??????
welk huisje woon je nu?????
zwem je in de zee???
ik probeer je zo vaak mogelijk te mailen
vind je dat wel leuk???
hoe gaat het met je?????
veeeeeeeeeeeel plezier!!!!!!!!!!!!
liefs lutein xxxxxxxxxx p.s met mij gaat alles goed
p.ss alles gaat ook op school goed

lutein

hoi isa il mis je zooooooooooooooooooooooooo erg!!!!!
hoelang denk je dat ik het vool hou om jou te missen??????het duurt nog 108 of 107 dagen!!!!!!!!!!!!!
en je komt pas in 9 mei 2011 terug(snik)!!!!!!!!!!!!!!!
naar welk land ga je na vietnam?????????
het is best leuk op school,maar
lang niet zo leuk zonder jou.
als ik op school kwam en ik was niet blij, dan was jij dat wel en dan vrolekte jij me wel op!!!!!!!!!!!!!!!!!!
liefs lutein xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!