isa-op-reis.reismee.nl

Aangekomen in Thai-thailand

Reacties

Reacties

dario

ik hoor dat je het leuk vond om te vliegen in het vliegtuig maar ik heb een vraag ga je ook naar betleham? want daar is jezus geboren
maar ik heb gehoort dat je in thailand
bent aan ge komen leuk mar ikmet gaan groetjes
dario

emar

is het mooi weer? vint jij het daar leuk?
ik ga volgende week ook met het vliegtuig
naar la palma
groetjes Emar

nina

Hoi isa.ik denk dat jij mij mist. en ik mis jou ook.
is het daar leuk?
morgen gaat het weer sneeuwen isa. en dan gaan wij met jullie slees sleeën.
wij gaan ook volgende week op vakantie. wij gaan ergens heen waar een zwembad is en sneeuw. raar hè.
mail je me snel terug?
mail je dan ook het antwoord erin?
gisteren hebben we thais gegeten dus we zijn een soort van bij jou geweest.
groetjes nina xxx 10000

Voor nina van Isa

ja ik mis je. ik vind het leuk om dat er een neederlander bij ons is. ik heb nu een B-boek van rekenrijk. vanavond heb ik kerstdienee -donderdag.

Voor emar van Isa

het is leuk hier. veel plezier in het vliegtuig.

Emar

straks is het kerstdienee.
ik vind het heel jammer dat jij niet kan komen.
we moeten heel netjes eten, behalfe de kip die mag je kluiven. groetjes Emar

Voor Nina van Isa

Sophie zei dat je ziek was. wat heb je

Voor Dario - van Isa

Fijn kerst feest. Ik weet nog niet of we naar betlehem gaan. wel naar Jerusalem

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!